Ar trebui sa stim cu totii acest lucru cand pregatim textul si descrierile de pe site-ul nostru.
Sigur ca este important si designul site-ului, sa fie modern, actualizat, simplu, intuitiv, sa putem naviga usor pe el, dar mai mult ca orice conteaza ce punem pe site. CONTINUTUL. Doar un continut bun (bun=RELEVANT), de calitate, ii va face pe oameni sa inteleaga ce facem, cum ii putem ajuta, cum le putem rezolva problemele astfel incat sa ne contacteze.
Ce inseamna un continut de calitate?
- Informatia scrisa trebuie sa fie clara, in cuvinte simple. Trebuie evitat in descriere jargonul profesional. Intotdeauna adreseaza-te omului care nu e familiarizat cu activitatea ta si descrie-i serviciile si produsele clar si concis, usor de inteles de catre un om neavizat, nespecialist.
- Informatia despre produsele sau serviciile tale trebuie sa fie corecta, completa, relevanta si bine structurata.
- Textul trebuie sa fie scris corect gramatical. Greselile de acest fel nu sunt admise pentru un site profesionist.
- Informatia pe care o punem pe site este de calitate atunci cand scoate in evidenta avantajele produsului sau serviciului nostru si nevoile pe care le satisface, emotiile pe care le creeaza. Nu este despre tine, este depre clientul tau. Intotdeauna pe clientul tau il intereseaza cum il poti ajuta pe el, cum ii rezolvi lui problemele, cum ii creezi lui emotii. Nu il intereseaza deloc specificatiile tehnice. Arata-i beneficiile produsului sau serviciului si nu caracteristici. Asta convinge.
Nu e usor sa scrii despre produsul tau. Nu e usor sa descrii in cuvinte simple avantajele lui. Dar daca te gandesti bine si te pui in locul clientului tau vei reusi sa privesti totul prin ochii lui si ideile ti se clarifica. Scrie pentru el. Scrie pentru clientul tau. Daca nici asa nu-ti iese nu fii trist:). Daca nu te pricepi la cuvinte, exista specialisti. Ei te pot ajuta sa alegi cuvintele potrivite. Se numesc copywriteri si cuvintele sunt jucariile lor preferate.”