In primul rand care este exact pagina de produs intr-un magazin online?
Mi-am cumparat o carte iar pagina ei de produs din libraria online arata cam asa:
Pagina de produs este pagina din care cumperi produsul si unde gasesti toate informatiile de care ai nevoie pentru a apasa butonul Adauga in Cos.
Este o pagina foarte importanta intr-un magazin online si este de multe ori pagina care te convinge sa cumperi.
Cum trebuie sa arate pagina de produs?
Ai mai jos o lista cu elementele esentiale pentru o pagina buna de produs:
- Pozitioneaza in primul ecran (primul ecran este ceea ce se afiseaza la deschiderea paginii, fara sa dai scroll in josul paginii):
- denumirea produsului
- poza produsului
- pretul produsului
- butonul de adauga in cos
- Evidentiaza denumirea produsului: sa fie scrisa mai mare, ingrosat, fara alte elemente pozitionate langa ea care sa distraga atentia.
- Pozitioneaza pretul langa butonul de adauga in cos si scoate-l in evidenta scriindu-l mai mare, ingrosat, eventual cu alta culoare.
- Pune pe pagina toate informatiile legate de pret, afiseaza pretul final cu toate taxele incluse (TVA, cost asigurare etc), costul de livrare sau ofera accesul rapid la informatiile legate de costurile de livrare.
Daca exista reduceri de pret evidentiaza acest lucru pastrand atat pretul vechi taiat cat si pretul nou scris cu o alta culoare. Scrie si in procente reducerea pe care o oferi.
- Alege imagini bune ale produsului, de calitate, realizate profesionist si amplaseaza-le langa denumirea produsului si ofera posibilitatea maririi dimensiunii pozei.
- Butonul de adauga in cos trebuie sa fie de dimensiuni mari, colorat astfel incat sa iasa in evidenta, sa fie singur si sa nu existe alte butoane asemanatoare care sa distraga atentia.
- Fii atent la descrierea produsului, ea este foarte importanta. Este un element te convinge sa cumperi. Informatia scrisa trebuie sa fie clara, in cuvinte simple, usor de inteles. Trebuie sa fie corecta, completa si relevanta. Sa scoate in evidenta avantajele produsului, beneficiile lui.
Descrierea trebuie sa fie detaliata si sa aiba toate elementele tehnice necesare despre produs; cumparatorul trebuie sa gaseasca toate informatiile de care are nevoie intr-un singur loc. Pentru cartea pe care mi-am cumparat-o descrierea e cam asa:
- Ofera informatiile despre stoc langa pretul produsului, ele trebuie sa fie cat mai explicite: produs in stoc, indisponibil, stoc limitat.
- Ofera informatii corecte si complete despre modalitatea, costul si timpul de livrare.
- Ofera pe pagina informatii despre garantie si informatii care dovedesc calitatea produsului: parerile celor care l-au cumparat, sistem de voturi pentru produs, premii castigate, etc.
- Pune pe pagina de produs butoane de navigare in categorie: precedentul, urmatorul.
- Pune butoane de Share pe retele sociale si comment pe facebook.
- Ofera posibilitatea publicarii de feedback, opinii, comentarii despre produse si afisarea lor indiferent daca sunt pozitive sau negative.
- Pune pe pagina elemente care sa te ajute sa vinzi mai multe produse: recomandari in functie de cautarile clientului, produse similare, accesorii sau servicii suplimentare pentru produs, produse din aceeasi gama (de ex. carti de acelasi autor), produse din aceeasi categorie.
- Afiseaza cat mai vizibil suport clienti: numerele de telefon si email-ul de contact ale magazinului online si scoate in evidenta existenta live chat-ului.
Daca tii cont de toate aceste elemente cu siguranta o sa ai o pagina de produs buna, usor de folosit, construita pentru clientii tai si care o sa te ajute sa vinzi mai bine.
Daca ai nevoie de sfaturi pentru cum sa-ti faci pagina de produs sa fie mai eficienta si sa-ti aduca rezultate mai bune in vanzari suna-ma si te pot ajuta sa-ti imbunatatesti magazinul online. Telefonul meu este 0722628180.